آخرین اخبار
کد مطلب: 125625
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:
نفوذ نااهلان به عرصه مديريتي آسيبي براي انقلاب است
تاریخ انتشار : 1397/03/21 09:05:12
نمایش : 1093
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: سپردن کارها به نا‌اهلان از آسيب‌هاي انقلاب اسلامي است.
به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرگزاري فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدعلي نکونام شامگاه گذشته در گردهمايي فعالان مردمي و نخبگان فرهنگي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه امروز يک جهاد عظيم در جامعه صورت گرفته است، اظهار کرد: نگاه به آسيب‌هاي انقلاب بايد به صورت مستمر کاملاً تحليل‌گرانه باشد.

وي با بيان اينکه امروزه دنياگرايي‌ها دامن انقلاب را گرفته است، افزود: اختلاف‌ها و چند قطبي شدن جامعه از آسيب‌هاي مهمي در جامعه است که بهره‌مندي دشمن و آسيب انقلاب را در پي دارد.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه نوع نگاه به محتواي انقلاب از آسيب‌هاي ديگر انقلاب اسلامي است، اضافه کرد: متأسفانه نگاه به بيرون روحيه يأس، ضعف و سستي را در پي دارد.

نکونام سپردن کارها به نا‌اهلان را از ديگر آسيب‌هاي انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: اين نااهلان اهليت مسئوليت‌پذيري، نگاه انقلابي و متعهدانه ندارند و نگاه حزبي، جناحي، مقام‌طلبانه و فرصت‌طلبانه دارند.

وي با بيان اينکه انقلابي ماندن از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري است، گفت: انقلابي‌ بودن يعني متعهد و پر دغدغه بودن نسبت به آنچه امام راحل  پيش پاي ما گذاشت و مقام معظم رهبري آن را دنبال مي‌کند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس